03 maj 2010

Paklenica again

S Hano sva se prejšno soboto ponovno odpeljala proti Paklenici. Tokrat sva bivala v kampu Aniča Kuk kjer so prevaladovali Tamovci, ki so imeli skupni tabor. Med njimi je bila tudi sveta Trojica (Beno, Dolfa, Lešnik), zato nam ni bilo dolgčas. V nedeljo sva z Davidom plezala res lepo smer v Aniču - Black Magic Woman.  Popoldan pa sva v Stupu preplezala še smer Brid za mali čekič ki ponudi res zanimivo plezanje čez previs. Z Davidom sva se v ponedeljek podala v nekoč res veliko klasiko Jenjavi, ki pa so jo sedaj opremili z veliko svedri. Smer ponudi resno plezanje skoraj do roba stene. V torek sem raziskoval balvane in preplezal okrog 5 problemov, kasneje sem  ugotovil da je bil eden izmed njih ocenjen z oceno 7a, kar je zaenkart najtežji moj preplezan balvan. Po balvanih sem preplezal še Levo smer v sektorju Luska. Zvečer smo veselo proslavili moj rojstni dan. Naslednji dan sem zdravil svoj poškodovan prst na nogi, ki ga je pošteno nasrkal v sobotni noči :). Hana je zadnje dni počivala zaradi kašlja in suma na pljučnico ki se je doma izkazalal za pravilnega. Prva dva dni pa je plezala z inštruktorjom Benotom smeri Šaleško in Kraški Slovenski Tržaški Sizbek,  zanimivo ime smeri. V četrtek sem s kamniškim Hubrom (Anže Osolnik) preplezal Levo Tržiško v Stupu. V petek pa je bil Hanin kašelj prehud zato sva se odpeljala domov.

Black magic woman:



Bodoči mož:)












Jenjavi:




Junge v akciji:








Pozer med plezanjem:




1 komentar:

Anonimni pravi ...

Dobre slike.