16 junij 2010

Korošica

Prejšni konec tedna se je na Petkovih njivah na Korošici, odvijal že osmi tabor Pipa miru, ki je posvečen Kamniškemu alpinistu Mateju Mošniku. Ker sem se v soboto udeležil zbora gorskih reševalcev na Jezerskem, sem se na pot proti Korošici podal skupaj z Jožijem že v četrtek. Za ogrevanje sva v zelo vetrovnem vremenu preplezala kratko a sladko Kamniško smer v Vršičih.Glede na oceno VI+, se mi zdi smer nekoliko težja,  sam bi najtežja raztežaja ocenil z VII in VII-. Pred večerom sva preplezala še Levo smer v Descu, ki pa ima po novem tudi navrtane štante in to na 30m. Pohvale tistemu , ki je to veliko klasiko navrtal še bolj pa bi pohvali tistega ki je napol odstranjeval svedrovce.


 Kamniška v Vršičih:











Leva v Descu: 







Zvečer sva imela na koči na Korošici neljubi dogodek, ko Joži ni smel prespati v koči ker seboj ni imel planinske in osebne izkaznice. Ne vem kaj naj rečem za tisti dan sila neprijazno oskrbnico koče, še najbolj pa mi hodi po glavi stavek , ki ga je izgovorila neštetokrat: MALO ZA ŠALO MALO ZA RES.  Joži je nato odšel v dolino sam pa sem odšel na Petkove njive. Pred spanjem sem odšel še proti Podvežaku naproti Rožletu in Moniki saj sta tovorila res ogromne opreme( 50 klinov, šotor, kitaro..........). V nočnem miru smo hitro zaspali in se prebudili v čudovito jutro. Za prvo smer smo si izbrali Preložnikovo smer, ki pa razen zadnji treh metrov ne ponuja nikakršne plezarije. Nato  smo nadaljevali z  Desno smerjo v Descu potem pa odšli na hranjenje. Sam sem odšel v dolino ostali pa so nadaljevali do nedelje.Več v poročilu organizatoraja Pipe miru Marka Petka: http://www.drustvo-pdkamnik.si/dejavnost_prikazi.php?rid=298

Ni komentarjev: