07 november 2011

Paklenica

Za prvo novembrske praznike smo imeli člani AO & GRS Kamnik skupni tabor v Paklenici.
S Hano in Marincem ( Primož Narobe ) sem prvi dan plezal kratko in lepo smer Kamasutro. Se pa do vstopa v smer kar pošteno ogreješ:). Naslednji dan sva z Androtom plezala Sedmi kontinent v Debelem kuku in ugotovila da smer ni lahka saj znajo biti že 6b raztežaji sila zanimivi. Za prost vzpon bo treba še malo potrenirati. V ponedeljek sem zopet plezal s Hano in Marincem smer Celjski steber v Malem čuku. Skoraj ves čas nam je nad glavo ropotal gromozanski helikopter Mi-8, ki je bil na reševalni misiji.V torek sem imel plezalno prost dan. Zadnji dan pa sem ponovno plezal v Debelem kuku, tokrat z Benotom smer Diagonalka. Smer na dveh mestih ponuja kar zanimivo plezanje mogoče celo malo težje od 6a+.


 Hana in Marinc v akciji.

 Čez moker detajl.





Ni komentarjev: