12 julij 2012

Nasmeh, Kranjska poč, Karantanija 2000, Kamniško sedlo

Zadnji dan junija sva se z Maretom odpravila v zahodno steno Triglava. Plezala sva smer Nasmeh (6-, 400m), ki je nastala lansko jesen (Knez, Lampreht). Smer ponuja lepe prehode in ne pretežko plezanje v dobri skali. Kolikor vem sva verjetno opravila 2. ponovitev smeri. Na Plemenice sva izstopila po Zlatorogovih policah.
Naslednji dan sem s Hano plezal Kranjsko poč nad Šitom glava. Preplezala sva tudi original izstopni kamin, vendar sem tik pred koncem kamina prečil v levo zaradi ogromnih naloženih skalnih blokov, saj je bilo pod nama še ogromno plezalcev, pa že tako je od nekaterih plezalcev v dolino poletelo kar nekaj kamenja.

Pred začetnim alpinističnim tečajem na Kamniškem sedlu, sem z Janom plezal še smer Karantanija 2000 (6c+, 300 m) v Košutnikovem turnu. Smer poteka po srednjem delu SZ stene Košutnikovega turna. Zaradi visoke temperature in vlage v zraku sem se moral v prvem raztežaju kar pošteno potruditi, da je šlo prosto na pogled, naslednji raztežaji so šli brez težav. Resnično priporočam to smer saj je skala zelo kvalitetna.

V sredo zvečer smo se zbrali na Kamniškem sedlu 21 tečajnikov in 10 inštruktorjev. V naslednjih dneh sem z Manjo in Tomijem, ki sta bila moja soplezalca, preplezal naslednje smeri (Planjava; Poševna smer, Y, Brana; Spodnji steber, Mala rinka; Vzhodna smer.) Dobro vreme, dobra družba in še kaj, je pripomoglo, da smo se imeli tako kot ponavadi zelo dobro. V nedeljo zjutraj pa me je pričakalo presenečenje, saj mi je neki zelo prijazni in kultivirani planinec ukradel softshell jakno, zato vas opozarjam, da tudi v hribih pazite na svoje stvari. Preživel sem lep plezalni teden.


Prvi raztežaj v Nasmehu.





Kranjska poč.

Hilti v Tandari Mandari.



Počitek na vrhu.

Košutnikov turn - KaRANTANIJA 2000











Paho v akciji.


Ni komentarjev: