24 oktober 2013

Grossglockner - Nordwestgrat

Prejšnji petek smo Sandra, Aleš, Blaž, Grega in jaz namesto prvotnega cilja (Monte-Disgrazia), zaradi pomanjkanja časa  odpeljali pod Grosglokner. V petek zvečer smo iz parkirišča Lucknerhaus dostopili ob hudourniškem potoku do koče Lucknerhutte in nato naprej do zimske sobe ob koči Studl-Hutte.Ob prihodu v zimsko sobo smo bili rahlo šokirani saj je bilo v zimski sobi okrog 30 - 40 ljudi pa še vroče je bilo kot v savni. Po večerji nam ni preostalo drugega kot da se uležemo na tla in zaspimo do takrat ko so se prvi odpravljali iz zimske sobe. Z dnevom tudi mi odidemo iz bivaka in pod steno ugotovimo da so vsi plezalci vstopili v Studlgrat mi pa prečimo ledenik in po snežišču dostopimo do SZ grebena (III, 200m) GG-ja. Z Alešem sva plezala skupaj ostali trije pa skupaj. Greben od daleč zgleda težji kot pa potem ko plezaš in se ti odpirajo lepi prehodi v solidni skali. Okoli tretje ure smo vsi na vrhu in po krjši pavzi sestopimo po  lažji poti prek KleineGrossglocknerja, mimo koče Erzherzog-Johann-Hütte (3454 m) in po ledeniku Koednitz-Kees nazaj na do zimske koče ob Studl-Hütte. Zvečer se nam pridružijo še Monika, Jaka in Urban in večer  preživimo ob hranjenju in pitju čaja z malo Jacka.Zjutraj se omenjena trojica odpravi v SZ greben GG-ja mi pa na ledenik kjer obdelamo celotno ledeniško tehniko in se nato po že znani poti vrnemo nazaj do avta. Izpeljali smo super ledeniški tečaj, ki je imel za razliko od prejšnji predvsem poudarek na samostojnosti pripravnikov. Še malo potreniraja pa jih nima kaj skrbeti v ledeniškem svetu.